Inicio Foros Somieres Electricos Articulados Somieres eléctricos

Viendo 3 entradas - de la 1 a la 3 (de un total de 3)
  • Autor
    Entradas
  • imported_Anonymous
    Participante
    Post count: 37

    Hola, bona tarda,

    Sóc d´Olot,

    Haig de comprar un somier elèctric i un matalàs de làtex, he anat a mirar preus i em trovo que hi ha moltes diferències de preus, que faig ?
    comprar per internet que surt de vegades mes barat !!!!!! no m´atreveixo, la meva intenció és anar a una botiga i poder estirarme. algú em pot donar un bon consell ???
    Si m´hi gasto 600 ó 700 € puc tenir una calitat bona????

    gesper
    Participante
    Post count: 39

    Bona tarda Sara
    si fas cas de tothom es una feina difícil , has d’anar a un parell de llocs que et mereixin confiança i triar algun producte amb garanties de durabilitat , la veritat que la qualitat sol anar relacionada amb el preu i a mes preu mes bona imatge i mes qualitat , també s important saber quin matalàs tens si ja el tens o si has de comprar un matalàs nou , si has de comprar un matalàs nou es millor agafar-lo de la mateixa marca encara que no es obligatori.
    suposo que ja saps que hi han matalassos de Làtex de Hr de viscoelastica i també de Molles ensacades que poden anar amb somiers amb motor.
    En quan a preu amb el pressupost que vols destinar tindràs la gama mes baixa del mercat , els preus per quelcom que estigui be son a partir de 900-1000€
    http://www.dormitum.es

    imported_Anonymous
    Participante
    Post count: 37

    Merci , gesper,

    aniré + ben informada pels llocs.

    Sara

Viendo 3 entradas - de la 1 a la 3 (de un total de 3)
Respuesta a: Responder #5556 en Somieres eléctricos
Tu información: